0


Współczesny klient jest bardzo wymagający. Wie czego chce i chce to dostać. Jego wiedza dotycząca produktów jest też znacznie większa dzięki możliwościom jakie daje internet. Wśród wszystkich handlowców krąży jednolita opinia, że najmniej wymagającą grupą są panowie. Tuż po nich plasują się kobiety i młodzież, ale najbardziej wymagającymi konsumentami są dzieci. Zobaczmy zatem, jak producenci obuwia starają się przyciągnąć uwagę najmłodszych.
 


Konflikt interesów


Przy zakupie obuwia dla dzieci zawsze pojawia się konflikt. Toczy się on pomiędzy dziećmi a rodzicami. Bo rodzice chcą kupić swoim potomkom takie buty, które będą wspomagały ich rozwój i będą wygodne. A dzieci chcą te buty, które im się podobają. I dla najmłodszych nie jest istotne to, że teraz takich butów się nie nosi, bo jest na nie za zimno i potrzeba kupić cieplejsze buty. Tak więc producenci zostali postawieni pod ścianą i musieli zaspokoić również potrzeby rodziców.
 


Spójrz na mnie!


Ale producenci doskonale wiedzą, że to dzieci mają decydujące zdanie przy zakupach. Dzieci nie będą nosić tego, co im się nie podoba. A firmy na tym korzystają robią co tylko mogą, aby dzieci przyszły właśnie do nich. W tym celu tworzy się wiele reklam. Dzieci oglądają bajki więc pomiędzy nimi największe firmy wykupują czas antenowy i zasypują dziecko informacjami o swoich produktów. Wszystkie reklamy łączy kolorystyka. Jest ona bardzo wyrazista i przyciąga wzrok. Dlatego dziewczynkom oferuje się różowe buciki z kobiecymi dodatkami jak kokardki czy wstążeczki, a chłopcy dostają czerwone lub zielone kolory.
 


Lubisz mnie bo…


Ale nie tylko kolorystyka przyciąga wzrok. W reklamach występują idole dzieci (muzycy, sportowcy, aktorzy z seriali) lub też postacie z bajek. Ten chwyt marketingowy jest najskuteczniejszy, bo dzieci chcą być jak ich idole. Chcą robić to co oni i wyglądać tak jak oni. Dlatego też większość firm obuwniczych zaczęła produkować modele, które stworzyła z myślą o dorosłych w małych rozmiarach. Buty które noszą rodzice też są dla dzieci atrakcyjne, bo dzieci chcą być traktowane jak dorośli.


Wspomnieliśmy o umieszczaniu w reklamach postaci z bajek. Producenci idą krok dalej i postacie z bajek czy komiksów trafiają też na buty.

buty adidas dziecięce


Firma Adidas postanowiła wykupić licencję od Disney’a i umieścić na butach głównego bohatera bajki “Auta”. Nie musimy chyba mówić jak szybko buciki te stały się hitem sprzedaży wśród rodzin. Dla chłopców, którzy marzą o zostaniu superbohaterem firma Reebok stworzyła buciki z wizerunkiem Spidermana.



Jednak rodzice mają największy problem z dobraniem dla dzieci butów zimowych. Większość butów na tę porę roku jest produkowana w ciemnej kolorystyce - głównie po to, aby nie widać było zabrudzeń, które bardzo chętnie przyczepiają się do butów. Jednak firma Merrell znalazła rozwiązanie. Dla prawdziwych księżniczek stworzyła model z serii Moab Polar, które są różowe i mają kwiatuszki. Do tego mają rzepowe zapięcie czyli łatwo się je zakłada i ściąga. Musimy też pamiętać o tym, że dzieci denerwują się, kiedy długo zakłada się im buciki.

dziecięce buty adidas

Podobnie jest z kaloszami. Dzieci nie chcą ich nosić, bo są nijakie. Na to też się znalazło rozwiązanie. Firma Crocs stworzyła kalosze, które mają zaokrągloną górę i posiadają różne wzory i kolory, dzięki czemu dzieci chętniej je zakładają. Co ciekawe w kaloszach Crocs Handle It znajdziemy u góry uchwyty, które przypominają ucho od torby, a dzięki temu dziecko może samo założyć kalosze bez większego wysiłku. Może też je swobodnie chwycić i przenieść na miejsce.

buty dziecięce adidas
 

 


A my znamy rozwiązanie problemu, z którym borykają się rodzice. Wystarczy wejść na stronę naszego sklepu e-sporting.pl i zajrzeć do działu poświęconego dzieciom. Znajdziecie tam buty dla najmłodszych na każdą porę roku. Gwarantujemy zadowolenie dwustronne, bo oprócz wielu modeli, oferujemy też wiele kolorów i wzorów, które ucieszą dzieci. Zapraszamy też do zapoznania się z ofertą dla dorosłych, bo czekają na Was buty od Nike, Puma, Reebok, Adidas i New Balance w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.